Niet tevreden?

We streven ernaar dat u zich op uw gemak en thuis voelt bij de Dementiespecialist en dat u positief bent over onze dienstverlening. Toch kan het gebeuren dat u als cliënt, familie of belanghebbende niet tevreden bent over de zorg, dienstverlening of over de manier waarop u bent behandeld.

 

 

Klachtenregeling

Om uw onvrede te kunnen uiten heeft de Dementiespecialist een klachtenregeling opgezet. Klagen heeft bij veel mensen een negatieve klank. Dat is jammer, want klachten kunnen bijdragen aan het verbeteren van de situatie voor u en voor ons. Wij zien het bij de Dementiespecialist dan ook liever als een advies om de kwaliteit van onze zorg verder te verbeteren. Waar we vervolgens ook hard mee aan de slag zullen gaan.

Wanneer u ontevreden bent en dit bij de Dementiespecialist wilt uiten, kunt u via ons digitaal formulier een uw onvrede uiten. Het formulier vindt u hieronder op deze pagina. U ontvangt een ontvangstbevestiging op het door u doorgegeven e-mailadres. Vervolgens wordt uw klacht zo snel mogelijk in behandeling genomen.

Wilt u liever een papieren versie van het formulier ontvangen? Dan kunt u hierover contact met ons opnemen door een mail te sturen naar [email protected].

De klachtenbehandelaar zal samen met u en de betreffende persoon en/of leidinggevende de klacht bespreken. Wij hopen op die manier samen tot een goede oplossing te komen.



Klachtenprocedure

Om te zorgen dat uw klacht zo goed mogelijk behandeld wordt heeft de Dementiespecialist een klachtenprocedure opgesteld. Hierin staat beschreven op welke manieren u een klacht kunt indienen en welke stappen wij zetten om uw klacht op te pakken. U kunt een exemplaar van de klachtenprocedure telefonisch bij ons opvragen op het nummer: 088-0180222.